Dzisiejszy rynek jest prawdziwym polem bitwy o klienta. Większe, z dużym doświadczeniem koncerny wypychają mniejsze przedsiębiorstwa, a wszystko sprowadza się do prowadzenia skuteczniejszej kampanii reklamowej. Kampanie reklamową można poprowadzić na wiele sposobów, zarówno cyfrowo jak i stacjonarnie. Jeżeli prowadzimy naszą kampanię reklamową stacjonarnie powinniśmy się zaopatrzyć we właściwe nośniki reklamy. Nośników reklamowych jest bardzo wiele, różnią się zastosowaniem, przeznaczeniem i skutecznością w różnych branżach. Branża motoryzacyjna najczęściej korzysta z flag reklamowych. Flagi reklamowe, a także windery które są wykonane z tego samego materiału zobaczyć można w pobliżu salonów samodowych, komisów, a także punktów naprawy. Branża filmowa korzysta ze ścianek reklamowych, rollupów czyli jednostronnych banerów zawierających między innymi na przykład grafikę filmu. Natomiast branża cukiernicza organizuje promocje z poczęstunkiem na ladach wystawienniczych, często wystawiając także stojaki na ulotki.